wtorek, 4 lipca 2017

Botanicals Fresh Care -produkty do włosów bez silikonów, parabenów i barwników w zgodzie z naturą

Loreal wypuścił na rynek właśnie nową serię do pielęgnacji włosów - Botanicals Fresh Care. Seria ta przyciąga w pierwszej chwili ciemnymi, innowacyjnymi opakowaniami, a w drugiej przepięknymi zapachami. Ja wybrałam akurat serię wzmacniającą z kolendrą.



Seria Botanicals Fresh Care to cztery linie produktów- wzmacniająca, odżywiająca, nabłyszczająca oraz wygładzająca
W każdej linii znajdziemy: szampon w opakowaniu z pompką (400ml), odżywka w tubie (200ml), maska w słoiku (200ml) oraz eliksir w buteleczce (150ml).

Botanicals Fresh Care łaczy w sobie:

-wysoką jakość składników wyselektowanych w najlepszych laboratoriach
-bezpieczne formuły bez silikonów, parabenów i barwników
-ekologiczne opakowania w 100% wytworzone z recyclingu
-niezapomniane doznania sensoryczne podczas użycia produktów






Tak jak już wspomniałam, wybrałam serię z kolendrą- kuracja wzmacniająca. Do zakupu zachęcił mnie zapach, jest bardzo mocny i długo utrzymuje się na włosach. Obawiałam się trochę, czy włosy nie będą tępe i szorstkie, bo produkty nie mają w składzie silikonów. Ale nie, jestem bardzo mile zaskoczona. Włosy są gładkie, śliskie i wspaniale się rozczesują. Seria z kolendrą to seria wzmacniająca dla włosów zniszczonych. Opakowanie z pompką jest bardzo praktyczne. Szampon wspaniale się pieni, dobrze myje włosy. Zapach jest wspaniały i bardzo intensywny. Ale nie każdy lubi coś takiego ziołowego, np. mojej siostrze ten zapach w ogóle się nie podobał. 



 W składzie obok kolendry znajdują się olej sojowy i kokosowy.


Odżywkę należy trzymać 2 minuty na włosach.



 


Produkty są dostępne m.in. w DM i Douglas. Ceny można sprawdzić np. tutaj- klik.
Widziałam, że produkty te są również dostępne w Polsce. Macie, używacie? Ja nadal kocham moje rosyjskie szampony naturalne (klik), ale od czasu do czasu lubię wypróbować coś nowego.

cdn.
pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Bardzo interesujące produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio wszedzie same nowosci, ze juz nie wiadomo czego uzywac :D ale czasami mozna znalezc cos fajnego :)

      Usuń
  2. https://www.olx.pl/i2/mojolx/active/?from_details=1 zapraszam mam rozne kosmetyki mozna pytac smialo odpowiem na kazdy e-mail. A oto moj Sykii1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam że bardzo zaciekawiłaś mnie tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń